English below
NA CZYM POLEGA PROJEKT JCLADY ALTERNATYWNA EDUKACJA
Wiem, że wiele z was zna mnie z moich poprzednich etapów życia.
Piszę o tym też trochę niżej..
SKUPMY SIĘ NA PRACY I POWOŁANIU
TERAZ ZACZYNA SIE NOWY ETAP.
Zrozumiałam co mam robić a czego nie robić.
Stworzyłam bardzo nowy, dość kontrowersyjny, dość nowatorski projekt, który wypływa z mojej umiejętności łączenia rzeczy holistycznie, patrzenia zawsze przynajmniej z dwu perspektyw, intelektualnej I kreatywnej.
Zajmuję się nauczaniem.
Zajmuję się starożytną wiedzą.
Zajmuję się ezoteryką
Nie zajmuję się tym w swoim pokoju, w swojej pieczarze.
Już
ZAWSZE SIĘ TYM ZAJMOWAŁAM NAWET JEŚLI KTOŚ DOPIERO TERAZ SIĘ O TYM DOWIADUJE
Będę to upowszechniać. Bo już można o tym mówić. Prosto I przystepnie.
Starożytna wiedza, gdy się ją pozna I właściwie wykorzysta – PRZEMIENIA ŻYCIE.
DLATEGO TEN PROJEKT OFERUJE METAMORFOZĘ ŻYCIA
przez WARSZTATY DLA KOBIET
przez SERIĘ KSIĄŻEK DLA WSZYSTKICH
przez KONSULTACJE DLA WSZYSTKICH
W tym roku koncentruję się szczególnie na MOWIE , JĘZYKU
PROJEKT POSIADA SWOJE DZIAŁY.
JEDNYM Z NICH JEST – MOWA .
Dziesięć książek w tym dziale, i jeden warsztat – mówić będzie o tym CZYM JEST JĘZYK.
Dziesięć książek mówi o :
* Gramatyce polskiej jako przykładzie Gramatyki starożytnej , wzorcowej, gramatyki ludzi Aria praprzodków Indoeuropejczyków, pra-braci Słowian i Hindusów czasów Wed.
* Piśmie
* Mowie, słowach – ogólnie
TE KSIAŻKI SĄ TEŻ PODRĘCZNIKAMI DLA AUTORSKIEGO REFORMATORSKIEGO KURSU JĘZYKA POLSKIEGO
Polacy POWINNI SIĘ TYM ZAINTERESOWAĆ I ZAFASCYNOWAĆ, z przyczyn oczywistych.
A jednak nie będzie tak, że każdy się zafascynuje, zrozumie albo że w ogóle będzie chciał rozumieć.
PYTACIE —- PO CO TO —–
WYMIAR PRAKTYCZNY TEJ DZIAŁKI PROJEKTU BĘDZIE TAKI, ŻE W PEWNYM MOMENCIE TE PRACE BADAWCZE Z UNIWERSYTETU ZEJDĄ NA POZIOM SZKÓŁ I ZMIENIONE ZOSTANĄ PODRĘCZNIKI.
NIE WASZYCH DZIECI
BYĆ MOŻE WASZYCH WNUKÓW
ORAZ WNUKÓW LUDZI
NA CAŁYM ŚWIECIE
Z POZDROWIENIAMI … JCLady Joanna Chołuj
———————————————————————————
REFLEKSJA NAD PRZESZŁOŚCIĄ
Teraz zaczyna się już na serio nowy etap, w który zabiorę tylko esencję tego co robiłam do tej pory, I czego nauczyłam się do tej pory.
Ja nie twierdzę, że poprzednie etapy SAME W SOBIE były złe.
Byłam katoliczką prowadzącą chór młodzieżowy działaczką kościelną nauczycielką od młodych lat animatorką zajęć dla dzieci nianią … to mnie wiele nauczyło
Byłam nauczycielką w szkołach prywatnych I państwowych, pracowałam dla ludzi. Miałam własną firmę , szkołę językową kreatywną, pracowałam dla siebie. … to mnie wiele nauczyło
Pomagałam ludziom zawsze, mimowolnie, nieświadomie, potem świadomie, na serio, za darmo, często bez zrozumienia, bez wdzięczności, czasem z wdzięcznością… to mnie wiele nauczyło, mnie to też przemieniało
Pracowałam w korporacjach w firmach, na etacie, dla szefów szefowych. Byłam wykorzystywana byłam źle traktowana jako człowiek i kobieta, wchodziłam w złe układy, miałam niską samoocenę, miałam niską płacę, kiepskie stanowisko, robiłam więcej niż było w kontrakcie, często też byłam doceniania byłam ceniona na wagę złota a jednak nie mówiono mi tego wprost prawie nigdy, byłam wykorzystywana, dawałam sie wykorzystywać, pracowałam harowałam dawałam z siebie wszystko, nie dostawałam dosyć nie dostawałam nic, nie było przyszłości nie było perspektyw nie było szczęścia nie było pieniędzy był ból rozpacz depresja harówka wypalanie się …. To mnie wiele nauczyło
TO WSZYSTKO NAUCZYŁO MNIE ŻEBY UFAĆ TYLKO SOBIE I SWOIM PRZEWODNIKOM
ŻEBY WYTRWALE ROBIĆ TO CO JA UWAŻAM ŻE MA SENS, NIE ZAŚ INNI
ŻEBY ZAWSZE PILNOWAĆ PRZEPŁYWU I RÓWNOWAGI
Jeśli wiec przepływu nie ma… to mnie też już tam nie będzie
Nie walę już głową w mur
Istnieją furtki
Dziękuję tym niewielu ludziom którzy pomogli mi na tej drodze
Dziękuję i tym co mi uparcie przeszkadzali
==============================================
WHAT IS THE JCLADY PROJECT ABOUT ALTERNATIVE EDUCATION
I know many of you know me from my previous life stages.
I have already made an entry about these stages here:
WE FOCUS ON WORK AND VOCATION
A NEW STAGE BEGINS NOW.
I understood what to do and what not to do.
I have created a very new, quite controversial, quite innovative project, which results from my ability to combine things holistically, always looking from at least two perspectives, intellectual and creative.
I am teaching.
I deal with ancient knowledge.
I deal with esotericism
I don’t do it in my room, in my cave.
Already
I ALWAYS TAKE CARE OF THIS, EVEN IF SOMEONE NOW FIND OUT ABOUT IT
I will spread it. Because it is already possible to talk about it. Simple and accessible.
Ancient Knowledge, CHANGES LIVES when learned and properly used.
THEREFORE THIS PROJECT OFFERS A METAMORPHOSIS OF LIFE
by WORKSHOPS FOR WOMEN
by BOOK SERIES FOR ALL
by CONSULTATION FOR EVERYONE
This year I am focusing especially on SPEECH, LANGUAGE
THE PROJECT HAS ITS DEPARTMENTS.
ONE OF THEM IS – SPEECH.
Ten books in this section, and one workshop – will talk about WHAT IS A LANGUAGE.
Ten books talk about:
* Polish grammar as an example of ancient grammar, model grammar of people. Aria of the ancestors of Indo-Europeans, great-brothers of the Slavs and Hindus of the Vedas.
* Writing
* Speech, in words – in general
THESE BOOKS ARE ALSO MANUALS FOR THE ORIGINAL REFORMATORY POLISH COURSE
Poles SHOULD BE INTERESTED IN AND FASCINATED IN THIS, for obvious reasons.
And yet, it will not be that everyone will be fascinated by, understand or even want to understand.
QUESTIONS —- WHY IT IS —–
THE PRACTICAL DIMENSION OF THIS PLOT OF THE PROJECT WILL BE SUCH AS THAT UNIVERSITY RESEARCH WORKS WILL BE DEFINED AT THE SCHOOL LEVEL AND THE BOOKS WILL BE CHANGED.
NOT YOUR CHILDREN
Could be your grandchildren
AND THE GRANDANDONS OF PEOPLE
ALL OVER THE WORLD
WITH GREETINGS… JCLady Joanna Chołuj
REFLECTION ON THE PAST
Now a new stage begins in earnest, into which I will take only the essence of what I have been doing so far, and what I have learned so far.
I am not saying that the previous stages of ITSELF were wrong.
I was a Catholic youth choir leader, a church activist, a teacher from a young age, an animator of activities for children, a nanny … it taught me a lot
I was a teacher in private and state schools, I worked for people. I had my own company, a creative language school, I worked for myself. … That taught me a lot
I helped people always, involuntarily, unconsciously, then consciously, seriously, for free, often without understanding, without gratitude, sometimes with gratitude … it taught me a lot, it changed me too
I have worked in corporations in companies, full-time, for bosses. I was abused I was treated badly as a man and a woman, I entered into bad relationships, I had low self-esteem, I had a low salary, a poor position, I did more than what was in the contract, I was also often appreciated I was valued at a premium and yet I was not told almost never, I was abused, I let myself be used, I worked hard I gave my best, I didn’t get enough I didn’t get anything, there was no future, there was no prospect, there was no happiness, there was no money, there was pain, despair, depression, hard work burning out…. It taught me a lot
IT ALL TEACHED ME TO TRUST ONLY HIMSELF AND MY GUIDES
TO PERSEVER DO WHAT I THINK MAKES SENSE, NOT OTHERS
TO ALWAYS KEEP THE FLOW AND BALANCE
So if there is no flow… then I will not be there anymore
I don’t bang my head against the wall anymore
There are wickets
Thank you to the few people who helped me on this path
Thank you to those who stubbornly disturbed me