Gramatyka polska – co to jest?

 

 

 

 

 

 

GRAMATYKA MA PODOBNE ZNACZENIE DO MATEMATYKI
TO PRAMATKA. MATRYCA. MACIERZ.
A MOWA TO „TYLKO” POTENCJAŁ.
Rekonesans.
KTO KUPIŁBY GRAMATYKĘ JĘZYKA POLSKIEGO , ????🔥
– z powrównaniem do angielskiej i francuskiej 😘
– w dwu tomach 1. WYKRESY RYSUNKI ZABAWNE OBRAZKI 2. OPISY, historie PLUS nagrania historii i opisów mp3.
– LOGICZNĄ
– WYCHODZĄCĄ OD SENSU nie NAZW GRAMATYCZNYCH
– TŁUMACZĄCĄ NAZWY, TROCHĘ HISTORII GRAMATYKI, I POCHODZENIA SŁÓW NIEZBĘDNYCH
– opartą na starym gramatyku Szoberze a nie nowych szalonych koncepcjach.
Bo nie wiem czy mam pisać ŻEBY WYDAĆ czy pisać W ZESZYCIE I PO PROSTU DAĆ SWOJEMU TYLKO DZIECKU
??????????????????????????????????😀😃😄😁😛😛
Zawsze uczyłam dzieci I DOROSŁYCH używając rysunków na tablicy, na kartkach w zeszytach. (proszę nie kopiować rysunków, są moje – wszelkie prawa zastrzeżona)
Rysunków, tabel, osi czasu, porównań wielojęzykowych, map skojarzeniowych.
Nie wiem nie rozumiem czemu tego nadal nawet w skrótach gramatycznych książkowych do egzaminów NIE MA.
Najpierw wyrzucałam te kartki, potem zaczęłam gromadzić, trochę udoskonalać. Zebrała się cała koncepcja.
Mam czelność powiedzieć, że gramatyka słowiańska jest najpełniejsza, choć oczywiście wiele rzeczy język wyparł ale także pod wpływem łaciny i języków narodów sąsiadów. JEdnak.. Łacina i alfabet tenże zrobił nam duże kuku, także z koncepcjami bzdurnymi czasów które czasami nie są, usuwaniem aspektów np wielokrotności, i wychodzeniem od nazw i koncepcji zamiast od SENSU I CELU ISTNIENIA DANEJ KONCEPCJI. Język jest bardzo logiczny.
Jeśli ktoś wyrazi chęć kupienia to ja takie coś napiszę i wydam wkrótce, jak nie to pewnie jak się odleży i wydam za kilka lat. Bo potrzeba jest. Tylko na razie jeszcze nie moja. WASZA. To WY NIE ROZUMIECIE SWOJEGO JĘZYKA. TO WASZE DZIECI NIE ROZUMIEJĄ GRAMATYKI SWOJEGO I OBCEGO JĘZYKA.
GRAMATYKA MA PODOBNE ZNACZENIE DO MATEMATYKI
TO PRAMATKA. MATRYCA. MACIERZ.
A MOWA TO „TYLKO” POTENCJAŁ.
Tak jak w matmie, wszystko trzeba zrozumieć, NIC NIE UCZYĆ SIĘ NA PAMIĘĆ DO DIASKA.
MATRYCĘ CZYLI GRAMATYKĘ MAMY WBUDOWANĄ.
To powiedział już WIELKI CHOMSKY.
(proszę nie kopiować rysunków, są moje – wszelkie prawa zastrzeżone)

ps.. ku uwadze.. większość ludzi chce poprzestać na poznaniu języka swojego na poziomie dwulatka – mowa bezmyślna — I tak samo chce pozostać na tym poziomie lub uczyć się w ten sposób języków obcych — z native speakerami, przez zanurzenie w języku. Nic złego w tym nie ma. to dobre. To pomaga. Ale to nadal mowa bezmyślna. W pewnym momencie, na pewnym ETAPIE ŚWIADOMOŚCI wypadałoby przejść na poziom świadomego rozumienia języka swojego i obcego. I to daje gramatyka

Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie