Przestrzeń edukacyjna
Nie lubię klasycznych firanek 🙂 Lubię mieszać różne style. Lubię kolor 🙂 Często przestrzeń jest też wielofunkcyjna – tu – firanki służą wizualizacji i nauce na temat naszej aury = kolorów czakr. Są nawet podpisane, co może nie wygląda dobrze.. ale.. któż ocenia? 🙂
Podobnie jest z klejkami z napisami w różnych językach, wielką tablicą historyczną na korytarzu – to dla nas – nasza nauka. Przestrzeń ma być estetyczna ale i funkcjonalna.
Moje firanki kocham. Jest pełnia kolorów i jest klimat azjatycki, arabski, hinduski. Bo tamte tereny tez kocham. No i cóż, dużo zdrowiej jest siedzieć po turecku a nawet leżeć na dywanie, na poduszkach, niż siedzieć na krześle przy stole.. Azja i Afryka.. oni mają lepszy kontakt z ziemią i ze swoim ciałem. Trzeba im zaufać. Ale na to .. hmm, trzeba tego kontaktu od dzieciństwa nie utracić.. Nie kazdy wychowany w kulturze europejskiej potrafi „wrócić do korzeni”
Ale.. kultura wschodnia.znalazła i pośredni pomysł — te niskie krzesła.. jak dziecięce 🙂 te niskie stoliki kawowe..
więc jest krzesło na którym się pół siedzi i może zejść na dywan,
torby sako.. gdyby nie to że są totalnie ze sztucznego materiału byłyby świetnym pomysłem. Ale zapewne można zrobić własne sako z materiału i … fasoli.. 🙂