Rozumiem, że może być trudno zrozumieć CO DOKŁADNIE ROBIĘ 🙂
Co jakiś czas więc dookreślam i opisuję.
Opowiadam też o swojej przeszłości, umiejętnościach i dementuję plotki i wyjaśniam niedomówienia.
——————————————-
MOJE POWIĄZANIA Z JĘZYKAMI.
CZY JESTEM NAUCZYCIELEM?
Już nie jestem. Ale byłam nauczycielką języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego (dla przedszkolaków 🙂 ) i polskiego . Angielskiego – przez ponad 20 lat, w różnych szkołach. Uczyłam też prywatnie od czasu studiów. Oraz miałam własną małą szkołę języków obcych.
CZY JESTEM W JAKIMŚ SENSIE NADAL JEDNAK NAUCZYCIELEM?
TAK. Dla swoich dzieci. Od 14 lat uczę swoje dzieci czterech (w porywach do pięciu) języków obcych, oraz wszystkich innych niezbędnych przedmiotów w Edukacji Domowej. Ale najwięcej uczę ich JAK UCZYĆ SIĘ SAMODZIELNIE I Z CHĘCIĄ I DETERMINACJĄ.
DLACZEGO MÓWIĘ O JĘZYKU POLSKIM I OBCYCH I DLACZEGO NAPISAŁAM KILKA KSIAŻEK O JĘZYKACH, m.in. o GRAMATYCE?
Bo się na tym znam 🙂 Znam się na językach, w kilku perspektywach.
Jestem magistrem Polonistyki , specjalizacja językoznawczo-literaturoznawcza 1999r.
Pracowałam w wydawnictwie, jako edytor, korektor, pracowałam jako tłumacz (ustne i pisemne). Jestem pisarką. Jestem poetką.
Mam licencjat Kolegium Nauczycielskiego Języków Obcych (francuski i angielski)
Mieszkałam za granicą. Znam wielu obcokrajowców. Pasjonuje mnie temat języków.
Mam umiejętności – analizy, podejście naukowe ale i holistyczne, alternatywne, otwarte.
Uczyłam ludzi z różnych krajów, z różym poziomiem znajomosci języka, uczę swoje dzieci w edukacji domowej, uczyłam się (skutecznie lub nie) 10 języków.
Nie podoba mi się obecny system uczenia języka polskiego w szkole, oraz często – sposób uczenia języków obcych w niektórych szkołach.
Napisałam te książki bo nie chciałam czekać aż ktoś je napisze.
Napisałam GRAMATYKĘ PORÓWNAWCZĄ – POLSKI, ANGIELSKI, FRANCUSI.
Napisałam GRAMATYKĘ STAROŻYTNĄ POLSKĄ — która tak naprawdę jest gramatyką indoeuropejską (aryjską), czyli jest bazowa w koncepcjach i strukturach i może być używana dla rozumienia praktycznie każdego języka indoeuropejskiego (fleksyjnego).
Napisałam ZREFORMOWANĄ GRAMATYKĘ POLSKĄ więc —> żeby lepiej uczyć polskiego, żeby naukowcy zajęli się badaniem gramatyki na nowo , bo jest źle uczona i posiadamy złe podręczniki i mamy niespójne reguły w języku polskim (oraz wielu innych językach indoeuropejskich).
CZY ZAJMUJĘ SIĘ UCZENIEM POLSKIEGO OBECNIE?
NIE
CZY UCZĘ OBCOKRAJOWCÓW POLSKIEGO?
Nie
Miewam rozmowy na ten temat — koresponduję z wieloma obcokrajowcami.
CZY UCZĘ JAKIEGOŚ JĘZYKA OBCEGO OBECNIE ?
NIE NIE NIE
i PROSZĘ MNIE O TO NIE PROSIĆ 😉
CZY UCZĘ JAKIEŚ DZIECI? CZY MOGĘ UCZYĆ TWOJE DZIECI? CZY MOGĘ NAPISAĆ PROGRAM NAUKI — DYKCJI, NAUKI W SZKOLE SŁOWIAŃSKIEJ ITD…
Raczej nie będę już pisać żadnych programów.
Mogę służyć radą — https://joannacholuj.pl/konsultacje/
Możesz przeprowadzić ze mną wywiad – czasem
Może założę kiedyś własną szkołę — w realu — w Peru — i powiążę ją ze swoją platformą internetową — i
bazą zasobów do nauki
czyli
KURSÓW
KSIĄŻEK
GIER I KART
Może tak będzie za jakiś czas.
Teraz
Uczę TYLKO SWOJE DZIECI
JAKI ZWIĄZEK MAJĄ WYKŁADY I KSIĄŻKI O JĘZYKU Z MOIM PROJEKTEM JC LADY ALTERNATYWNA EDUKACJA
Książki są integralną częścią mojego projektu. Książki jak i karty i kręgi są zbudowane wedle 12 zakresów tematycznych. I są to pewne ważne sfery naszego życia. Uznałam, że wiedza w tych sferach jest mi znana, i właśnie ona pomogła mi samej w rozwiązaniu wielu problemów życiowych.
PRZEZ ZROZUMIENIE JĘZYKA KTÓRYM MÓWIMY PRZYCHODZI ROZUMIENIE SAMEGO SIEBIE. MÓWIMY PRZEDE WSZYSTKIM PO TO BY WYRAZIĆ SIEBIE I NAWIĄZAĆ KONTAKT Z WSZECHŚWIATEM.
Książki można kupić tu (po polsku tylko na razie)
https://joannacholuj.pl/mojeksiazki/
Tu strona, która mówi o wszystkich elementach projektu JC LAdy Alternatywna Edukacja.
https://joannacholuj.pl
DLACZEGO ALTERNATYWNA EDUKACJA ?
BO MAMY CZASY NOWEGO MYŚLENIA, MYŚLENIA PO SWOJEMU, MYŚLENIA OUT OF THE BOX, MYŚLENIA HOLISTYCZNEGO, MYŚLENIA POZA SCHEMATAMI — CZYLI — ALTERNATYWNEGO
Nie wszyscy mają tę umiejętność — alternatywnego, innego, świeżego spojrzenia na rzeczy — od urodzenia, choć jest trochę takich osób.
Inni — powinni się tego nauczyć.
W TEJ EPOCE TO NIEZBĘDNE
Joanna Chołuj
Joanna Chołuj JCLady Alternative Education
https://joannacholuj.pl
https://jcalternativedu.com
https://www.facebook.com/jcalternativedu
KONSULTACJE ANALIZY HOLISTYCZNE
https://joannacholuj.pl/konsultacje
https://jcalternativedu.com/index.php/counselling/
KREATYWNE-TERAPEUTYCZNE KRĘGI dla KOBIET
KREATIVE-THERAPEUTIC CIRCLES for WOMEN
https://joannacholuj.pl/warsztaty PL
https://jcalternativedu.com/index.php/workshops/
13 ZESTAWÓW KART – GIER
https://joannacholuj.pl/karty-gry/
https://jcalternativedu.com/index.php/cards-games/
KSIĄŻKI – KREATYWNIE & KLAROWNIE
BOOKS – KREATIVE & KLEAR
https://joannacholuj.pl/mojeksiazki
https://jcalternativedu.com/index.php/books/
KURSY
* Głębokie zrozumienie języka polskiego i jego gramatyka (Starożytna Gramatyka Ariów)
*Duchowa Przemiana 12 sfer życia w 12 miesięcy (Starożytna Wiedza i Słowiańska Filozofia Przyrody)
*Odzyskaj siebie – Od toksycznych schematów do zdrowego związku i pełni kobiecości
https://joannacholuj.pl/kursy/
YT https://www.youtube.com/joannacholujprof
BLOG https://joannacholuj.pl/blog
TWÓRCZOŚĆ PROZATORSKA I POETYCKA https://joannacholuj.pl/pisze-2
#joannacholuj #joannachołuj @joannacholuj
#jcalternativedu #alternatywnaedukacja #jclady #kobiecość #męskość
#samouzdrawianie #język #gramatykapolska #analizyholistyczne #wiedźma #konsultacje #książki