Gramatyka polska – co to jest?

GRAMATYKA MA PODOBNE ZNACZENIE DO MATEMATYKI
TO PRAMATKA. MATRYCA. MACIERZ.
A MOWA TO „TYLKO” POTENCJA艁.
Rekonesans.
KTO KUPI艁BY GRAMATYK臉 J臉ZYKA POLSKIEGO , ????馃敟
– z powr贸wnaniem do angielskiej i francuskiej 馃槝
– w dwu tomach 1. WYKRESY RYSUNKI ZABAWNE OBRAZKI 2. OPISY, historie PLUS nagrania historii i opis贸w mp3.
– LOGICZN膭
– WYCHODZ膭C膭 OD SENSU nie NAZW GRAMATYCZNYCH
– T艁UMACZ膭C膭 NAZWY, TROCH臉 HISTORII GRAMATYKI, I POCHODZENIA S艁脫W NIEZB臉DNYCH
– opart膮 na starym gramatyku Szoberze a nie nowych szalonych koncepcjach.
Bo nie wiem czy mam pisa膰 呕EBY WYDA膯 czy pisa膰 W ZESZYCIE I PO PROSTU DA膯 SWOJEMU TYLKO DZIECKU
??????????????????????????????????馃榾馃槂馃槃馃榿馃槢馃槢
Zawsze uczy艂am dzieci I DOROS艁YCH u偶ywaj膮c rysunk贸w na tablicy, na kartkach w zeszytach. (prosz臋 nie kopiowa膰 rysunk贸w, s膮 moje – wszelkie prawa zastrze偶ona)
Rysunk贸w, tabel, osi czasu, por贸wna艅 wieloj臋zykowych, map skojarzeniowych.
Nie wiem nie rozumiem czemu tego nadal nawet w skr贸tach gramatycznych ksi膮偶kowych do egzamin贸w NIE MA.
Najpierw wyrzuca艂am te kartki, potem zacz臋艂am gromadzi膰, troch臋 udoskonala膰. Zebra艂a si臋 ca艂a koncepcja.
Mam czelno艣膰 powiedzie膰, 偶e gramatyka s艂owia艅ska jest najpe艂niejsza, cho膰 oczywi艣cie wiele rzeczy j臋zyk wypar艂 ale tak偶e pod wp艂ywem 艂aciny i j臋zyk贸w narod贸w s膮siad贸w. JEdnak.. 艁acina i alfabet ten偶e zrobi艂 nam du偶e kuku, tak偶e z koncepcjami bzdurnymi czas贸w kt贸re czasami nie s膮, usuwaniem aspekt贸w np wielokrotno艣ci, i wychodzeniem od nazw i koncepcji zamiast od SENSU I CELU ISTNIENIA DANEJ KONCEPCJI. J臋zyk jest bardzo logiczny.
Je艣li kto艣 wyrazi ch臋膰 kupienia to ja takie co艣 napisz臋 i wydam wkr贸tce, jak nie to pewnie jak si臋 odle偶y i wydam za kilka lat. Bo potrzeba jest. Tylko na razie jeszcze nie moja. WASZA. To WY NIE ROZUMIECIE SWOJEGO J臉ZYKA. TO WASZE DZIECI NIE ROZUMIEJ膭 GRAMATYKI SWOJEGO I OBCEGO J臉ZYKA.
GRAMATYKA MA PODOBNE ZNACZENIE DO MATEMATYKI
TO PRAMATKA. MATRYCA. MACIERZ.
A MOWA TO „TYLKO” POTENCJA艁.
Tak jak w matmie, wszystko trzeba zrozumie膰, NIC NIE UCZY膯 SI臉 NA PAMI臉膯 DO DIASKA.
MATRYC臉 CZYLI GRAMATYK臉 MAMY WBUDOWAN膭.
To powiedzia艂 ju偶 WIELKI CHOMSKY.
(prosz臋 nie kopiowa膰 rysunk贸w, s膮 moje – wszelkie prawa zastrze偶one)
ps.. ku uwadze.. wi臋kszo艣膰 ludzi chce poprzesta膰 na poznaniu j臋zyka swojego na poziomie dwulatka – mowa bezmy艣lna — I tak samo chce pozosta膰 na tym poziomie lub uczy膰 si臋 w ten spos贸b j臋zyk贸w obcych — z native speakerami, przez zanurzenie w j臋zyku. Nic z艂ego w tym nie ma. to dobre. To pomaga. Ale to nadal mowa bezmy艣lna. W pewnym momencie, na pewnym ETAPIE 艢WIADOMO艢CI wypada艂oby przej艣膰 na poziom 艣wiadomego rozumienia j臋zyka swojego i obcego. I to daje gramatyka
