Pieczenie wspólnotowe dyń

Pieczenie wspólnotowe dyń (Całonocne) Picie alkoholu z dyni Czyli świętowanie święta miejskiego ale i swego rodzaju pierwsze dożynki Idzie jesień #peru 0:00 / 0:05 0:00 / 0:09 0:00 / 0:12 +5 Zobacz statystyki

Read more
CZY ZŁOTO TO ZŁO- JĘZYKOZNAWSTWO ZINDOKTRYNOWANE

CZY ZŁOTO TO ZŁO- JĘZYKOZNAWSTWO ZINDOKTRYNOWANE Słowa mają znaczenia nie tylko na poziomie słów … Czy sylab /morfemów , ale i na poziomie rdzeni (zbitek głosek / liter) i samych głosek (liter). I to nie tylko jeśli chodzi o właściwości różnicujące, ale i przede wszystkim jeśli chodzi o symboliczne, szerokie znaczenia i energię. Głoski mogą […]

Read more
CZY INKOWIE MÓWILI W JĘZYKU INDOEUROPEJSKIM? JĘZYKI INDOEUROPEJSKIE I NIEINDOEUROPEJSKIE

CZY INKOWIE MÓWILI W JĘZYKU INDOEUROPEJSKIM? JĘZYKI INDOEUROPEJSKIE I NIEINDOEUROPEJSKIE Naukowcy, językoznawcy, historycy i archeologowie podają, że Inka (Inkowie, ale nie lubię tej formy, bo jest wtórna, powstała po usunięciu przypadka Rodzicielnika) , mówili w języku quechua. Język ten jest dziś znany. Wiemy jaką ma gramatykę i jak się mówi w quechua. Są zajęcia z […]

Read more
CZYM WYTŁUMACZYĆ CYWILIZACYJNE SUKCESY JĘZYKÓW FLEKSYJNYCH? „

CZYM WYTŁUMACZYĆ CYWILIZACYJNE SUKCESY JĘZYKÓW FLEKSYJNYCH? „ ,……. Jestem w istotnej transformacji przestrzennej Ale oprócz tego studiuję temat do którego bibliografia na końcu Można skorzystać. Temat ten mi wraca. Pisałam o tym w książkach o języku polskim i w mitologii wedyjskiej i słowiańskiej. KIM SĄ ARIOWIE KULTURA ARIO-SŁOWIAN INDOEUROPEJSKOSC Sukces kulturowy indoeuropejczykow Rola języka indoeuropejskiej […]

Read more
DLACZEGO OBECNIE PIENIĄDZE NIE MAJĄ WARTOŚCI — CZYLI UWAŻAJCIE JAKICH SŁÓW UŻYWACIE I CO WAM TO ROBI

DLACZEGO OBECNIE PIENIĄDZE NIE MAJĄ WARTOŚCI — CZYLI UWAŻAJCIE JAKICH SŁÓW UŻYWACIE I CO WAM TO ROBI PIENIĄDZE – każdy środek płatności monety to ogólna nazwa bitego, nie papierowego środka płatności oba słowa mają ten sam rdzeń ND /NT /NDZ Monety – Mieć NT Pieniądze P – NDZ Monety Pieniądze Wytwarzane z jakiegoś metalu lub […]

Read more
SKĄD WIEMY KTO OD KOGO ZAPOŻYCZYŁ SŁOWO? KTÓRY JĘZYK PIERWOTNY?

SKĄD WIEMY KTO OD KOGO ZAPOŻYCZYŁ SŁOWO? KTÓRY JĘZYK PIERWOTNY? Stąd , w którym języku więcej podobnych słów na tym samym rdzeniu (z tej samej rodziny językowej) Stąd wiemy, że NIE ŁACINA ani TYM BARDZIEJ NIE ANGIELSKI są źródłem dla słowa naszego SZKOŁA ALE to nasza SZKOŁA była źródłem dla SCHOLA SCHOOL ESCUELA ECOLE itd […]

Read more
KTO MA PRAWO ZAJMOWAĆ SIE JĘZYKIEM?

KTO MA PRAWO ZAJMOWAĆ SIE JĘZYKIEM? W skrócie tutaj – treść transmisji, oraz to , czego nie mogłam dopowiedzieć : Tak. Słowianie mają ogromny potencjał jaki daje starożytna kultura. Tak. Słowianie mają tendencję do dyskutowania, zdobywania dużej wiedzy ogólnej, i są z tego dumni. I dobrze. Badajcie, studiujcie, czujcie język, i co najważniejsze – odważcie […]

Read more
Peru – Kocham już tak samo mocno jak Polskę.

BEDZIE POWAŻNIE DOSADNIE I GŁĘBOKO WRAŻLIWI I W RÓŻOWYCH CHMURKACH ŻYCIA „MANIFESTORZY” – NIE czytać Peru – Kocham już tak samo mocno jak Polskę. I tak samo mnie mocno wkurwia bo pragnę metamorfozy i powrotu do korzeni dla tego kraju. Peru kraj o ogromnie głębokiej starożytnej kulturze Inków i starszych kulturach przedinskaskich. Kraj o niezaprzeczalnie […]

Read more
CZLOWIEK RENESANSU / GENIUSZ

CZLOWIEK RENESANSU / GENIUSZ Podtytuł Możesz mnie nienawidzic, zazdrościć, olać ale zobacz mnie taką jaka jestem. O TYM BEDZIE LIVE . DZIS PÓŹNIEJ ———— pismo Focus online : „Po pierwsze – nauka. Kim był „człowiek renesansu” i kto dziś zasługuje na to miano? Określenie “człowiek renesansu” odnosi się do konkretnego kontekstu historycznego czasów nowożytnych, ale […]

Read more
pl_PLPolish